25 lipca 2013

Cały czas się uczę...

Pisanie bloga jest dla mnie nowym doświadczeniem. Choć prowadziłam (i nadal staram się prowadzić) bloga o zupełnie innej tematyce, bardziej związanej z moją profesją, wciąż odkrywam nowe funkcje.
Chodzi mi tutaj o stronę techniczną całego przedsięwzięcia.
Staram się, aby blog był dla Was atrakcyjny zarówno pod kątem treści, jak i części wizualnej oraz by był łatwy w obsłudze. 
Dziś na przykład odkryłam funkcję zwijania tekstu, co znacznie ułatwia "orientację w terenie" ;-)
Przyznam się, że podpatruję inne blogi (głównie vlogi) i z nich czerpię inspirację, ale mam też dużo własnych pomysłów. Chciałabym, żeby mój blog był (w miarę możliwości) oryginalny, wyróżniał się na tle innych blogów o podobnej tematyce, a nie był powieleniem czyichś pomysłów.
Od początku kieruję się zasadą szczerości wobec Czytelników. Dlatego jeśli piszę opinię, wynika ona z mojego głębokiego przekonania i własnych doświadczeń, a nie sugestii osób trzecich.

Jest takie powiedzenie: "lepsze jest wrogiem dobrego". Dlatego cały czas staram się udoskonalać bloga i mam nadzieję, że Wy mi w tym pomożecie. Czekam na Wasze sugestie i uwagi. O czym chcecie czytać? Co powinnam jeszcze zmienić?

Agnieszka

P.S. W tym miejscu chciałabym podziękować Ewelinie z bloga http://inka2504.blogspot.com/
Dzięki twoim filmikom świat bloggera jest dla mnie mniej skomplikowany (co zaczyna być  już widoczne). 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz