13 lipca 2013

Co to jest Glossybox?


Dzisiaj chciałabym Wam opowiedzieć o Glossybox. Dowiedziałam się o nim z videobloga szusz1313 na kanale YouTube. Oglądając filmy na jego temat doszłam do wniosku, że to jest bardzo fajna sprawa.
Polega to na tym, że subskrybujesz pudełka i co miesiąc otrzymujesz paczkę z pięcioma kosmetykami do przetestowania. Są to kosmetyki dobrych marek takich jak np.: Avѐne, Calvin Klein, Chloѐ, Clinique, La Roche-Posay, Lierac, nails inc., L'Occinate, Pat&Rub, Tołpa i wiele, wiele innych. 

Haczyk jest taki, że są to niespodzianki; zamawiając pudełko, nie wiesz, co dostaniesz. Jednak po obejrzeniu filmów, których bohaterami były pudełka z poprzednich miesięcy uznałam, że warto zaryzykować. W pudełku otrzymujesz miniprodukty i kosmetyki pełnowymiarowe (niekiedy wartość jednego produktu przewyższa cenę pudełka).


Możesz zamówić dowolną ilość pudełek i zapłacić za nie od razu lub raz w miesiącu, za każde pudełko osobno.
Cena jednego glossyboxa to 49 zł (przesyłka kurierska gratis).
Zamawiając od razu 3 lub 6 pudełek wychodzi jeszcze taniej. Dodatkowo przy zamówieniu 6 pudełek stajesz się członkiem programu VIP, który daje dodatkowe korzyści.

Ja jestem jeszcze przed otrzymaniem mojego pierwszego glossyboxa i jestem bardzo ciekawa, co w nim będzie. Wysyłki zaczynają się w najbliższy poniedziałek. A tak będzie ono wyglądało:


Zaraz po otrzymaniu paczki napiszę Wam, co się tym razem znalazło w pudełku. Mam w planie cykl postów na ten temat. Pomysł jest taki, że po otrzymaniu kolejnego glossyboxa (czyli po upływie miesiąca) będę pisała o moich wrażeniach na temat kosmetyków z poprzedniego pudełka i prezentowała aktualne.

Glossydots - co to takiego?
Jest jeszcze jedna sprawa. Po zarejestrowaniu się na stronie www.glossybox.pl otrzymujesz własne konto i możesz zbierać tzw. glossydots. Zdobywa się je np. poprzez zapraszanie znajomych lub wypełniając ankiety. Po uzbieraniu 1000 glossydots dostajemy darmowe pudełko. Jeśli chciałybyście się zapisać, już teraz możecie zdobyć ich 200 klikając w ten link polecający http://www.glossybox.pl/referal?CI=MzI1MDg%3D 
Składając zamówienie poprzez stronę główną nie zostaną Wam one przyznane (działa to tylko przez polecenie).


Na zachętę wrzucam zdjęcia pudełek z ostatnich miesięcy 
CZERWIEC 2013
MAJ 2013
KWIECIEŃ 2013



Mam nadzieję, że spodobał Wam się mój blog. Czekam na komentarze.

Pozdrawiam
Agnieszka










Brak komentarzy:

Prześlij komentarz