12 lipca 2013

Sally Hansen Hard As Nails Xtreme Wear, Fuchsia Power

Jeśli macie ochotę na różowe paznokcie, to polecam Wam lakier Xtreme Wear od Sally Hansen w kolorze Fuchsia Power.

Jeśli chodzi o lakiery do paznokci, to jestem fanką Rimmela, ale postanowiłam go zdradzić, gdyż urzekła mnie ta fuksja.
Nigdy nie używałam lakierów Sally Hansen, więc jest to dla mnie nowe doświadczenie, którym chcę się z Wami podzielić.

Sally Hansen jest generalnie drogą marką znaną z dobrej jakości kosmetyków do paznokci. Sugerowana cena na stronie producenta to 19,99 zł. Ja jednak trafiłam na promocję w Rossmannie i kupiłam go za 14,99. I było warto!

Lakier jest dość rzadki, ale dobrze kryje (1 warstwa wystarczy). Ma cienki, precyzyjny pędzelek, a kolor na paznokciach wygląda bardzo ładnie. Co do trwałości, nie mogę narazie się wypowiadać, ponieważ mam go na paznokciach dopiero od wczoraj. Jeśli będziecie zainteresowane, napiszę w komentarzach. Muszę jednak dodać, że zawsze po nałożeniu lakieru używam top coat, co wyraźnie przedłuża jego żywotność.

Tam są też przedstawione wszystkie dostępne kolory (chyba skuszę się jeszcze na jeden...albo dwa). 

Moja ocena: Super!

A poniżej kilka moich zdjęć 





Wiadomo, że zdjęcia nie oddają w pełni koloru. Jak widać, zdjęcia były robione przy dziennym świetle i w porównaniu z tymi robionymi przy sztucznym oświetleniu dużo lepiej oddają kolor. 
Od siebie dodam, że kolor jest bardzo ładny, intensywny i świetnie nadaje się na lato.


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz