11 lipca 2013

Witajcie!

Mam na imię Agnieszka. Oto mój pierwszy post na nowo stworzonym blogu. Chciałabym powitać wszystkich czytelników i napisać o czym będzie blog.
Może nie będę oryginalna, ale będą to głównie recenzje kosmetyków i wszelkich gadżetów, których sama używam i sama sobie kupuję. Mam tego sporo i poczułam potrzebę podzielenia się swoją wiedzą z innymi. Być może moja pisanina pomoże komuś w podjęciu decyzji zakupowych lub w ogólnie pojętym dbaniu o wygląd.

Będzie to fotoblog, gdyż lubię fotografować i dzielić się moimi zdjęciami, a nie czuję się zbyt pewnie przed kamerą na tyle, aby prowadzić videobloga.

Jestem estetką. Lubię wyglądać dobrze i otaczać się ładnymi rzeczami. Chcę pisać tutaj o kosmetykach/rzeczach/usługach, które lubię lub które dopiero co odkryłam i jestem nimi zachwycona. Będę też pisać o promocjach na które się natknęłam lub innych sprawach, którymi warto się podzielić. 
Jeśli chodzi o makijaż, to jestem samoukiem. Cały czas eksperymentuję podpatrując tutoriale i próbując na sobie. Nie kończyłam żadnej szkoły/kursów w tym kierunku i nie czuję się ekspertem w tym temacie. Czasem jednak może będę mogła podzielić się z Wami informacjami, jakie uda mi się gdzieś wygrzebać, a które uznam za przydatne w codziennym życiu.

Bardzo lubię Sephorę, Clinique, MakeUpForEver, Rimmel, ale też wiele innych marek o których być może kiedyś napiszę.

Mam nadzieję, że Wam się spodoba :-)






Brak komentarzy:

Prześlij komentarz