28 lipca 2013

Fajna promocja w HOME&YOU tylko do dzisiaj!

Postanowiłam napisać ten post, ponieważ wczoraj przez przypadek natknęłam się na fajną promocję w Home&You. Oczywiście poszłam do centrum handlowego po coś innego, ale po drodze zaszłam jeszcze do Home&You. Szukałam jakiś ładnych kieliszków, które przeznaczę do przechowywania pędzli do makijażu. Znalazłam kieliszki i coś jeszcze.
Przy kasie okazało się, że obecnie trwa promocja -50% na drugi, nieprzeceniony produkt. Jednak promocja kończy się dzisiaj (tj.w niedzielę 28 lipca),więc musicie się spieszyć.


A oto co udało mi się upolować :-)



To właśnie te kieliszki w których mam zamiar przechowywać swoje pędzle. Na drugim zdjęciu dokładniej widać jakie mają ładne zdobienia na nóżkach. Za dwa musiałam zapłacić 19 + 9,50 = 28,50 zł




Druga para to plastikowy pojemniczek na patyczki kosmetyczne/waciki oraz metalową szkatułkę w kształcie serca (w którym chyba będę trzymać pierścionki i obrączkę). Przezroczyste pudełko kosztowało 29 zł, a szkatułka-serduszko 5,50 zł (w cenie regularnej 11 zł).

No i zdobycz z której jestem najbardziej dumna - wielki prostokątny kosz wygrzebany gdzieś z dolnej półki za 20,70 zł! Mam zamiar przechowywać w nim torebki, gdyż jest wyłożony materiałem i ma odpowiedni kształt. No i dużo pomieści :)



I to by było na tyle. Zastanawiam się jeszcze czy nie zajść tam jeszcze raz. Tym razem po prześcieradła - mają tam bardzo fajne, kolorowe, bawełniane prześcieradła z gumką. Mam już jedno i chciałabym więcej.

Acha, jest jeden haczyk. Rzeczy kupionych za połowę ceny nie można wymienić/zwrócić.

...................................................................................................................

Zapraszam do śledzenia bloga. Wkrótce planuję pierwsze ROZDANIE :-)




Brak komentarzy:

Prześlij komentarz